پروژه های ساده با پایتون
هوش مصنوعی، ML و علم داده امروزه بر بسیاری از زمینه ها و صنایع تسلط دارند. همه آنها به نوعی از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده زیادی می کنند. پروژه های ساده با پایتون می تواند مهارت هر برنامه نویسی را بالا ببرد. افزایش مهارت در زبان برنامه نویسی پایتون، باعث می شود تا موققعیت های شغلی بسیار زیادی برای شما وجود داشته باشد و به صورت کلی محدودیت در دنیای برنامه نویسی، بعد فراگیری این زبان، کاهش پیدا می کند.
مهم نیست آموزش برنامه نویسی پایتون را در کدام آموزشگاه گذرانده اید، به هر حال نیاز اگر تمرین درستی نداشته باشید، نمی توانید به صورت عمیق یادگیری برنامه نویسی را انجام دهید. بدون شک آموزش های برنامه نویسی برای یادگیری شما بسیار مفید هستند، اما تا زمانی که شروع به کدنویسی نکنید، هیچ آموزشی نمی تواند شما را به یک فرد حرفه ای در زمینه پایتون تبدیل کند.
ما چندین پروژه ساده پایتون برای مبتدیان را در این مقاله فهرست کرده ایم تا بتوانید خودتان را به چالش بکشید و در کدنویسی پایتون بهتر شوید. اگر در برنامه نویسی پایتون مبتدی هستید و نمیدانید از کجا شروع کنید، پیشنهاد می کنید تا نقشه راه یادگیری پایتون را مطالعه کنید تا مسیر راه یادگیری پایتون را به شما نشان دهد.
10 ایده برتر پروژه ساده پایتون
در حال حاضر پایتون یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است. به نظر می رسد این روند در سال 2022 و حتی پس از آن ادامه یابد. اگر در پایتون تازه کار هستید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که شروع به کار روی برخی ایده های پروژه برای پایتون کنید.
علاوه بر این، یادگیری پروژه محور به توسعه دانش دانش آموزان کمک می کند. در نتیجه، تمام دوره های MindMajix شامل مطالعات موردی و پروژه هایی بر اساس مسائل دنیای واقعی است. این روش برای مبتدیان برنامه نویسی مناسب است، اما محدود به آنها نیست. شما میتوانید به عنوان اولین پروژه پایتون خود نرم افزار دریافت وضعیت آب و هوا از طریق پایتون را انجام دهید و آن را تمرین کنید. بهترین راه برای یادگیری یک زبان برنامه نویسی جدید، ساختن پروژه با آن است. اگر با کاربرد های زبان برنامه نویسی پایتون آشنایی ندارید، بهتر است تا این مطلب را مطالعه کنید.
Mad Libs Generator
این پروژه پایتون، شروع خوبی برای مبتدیان است زیرا از رشته ها، متغیرها و الحاق استفاده می کند. Mad Libs Generator داده های ورودی را دستکاری می کند، که می تواند هر چیزی باشد: یک صفت، یک ضمیر یا فعل. پس از دریافت ورودی، برنامه داده ها را می گیرد و آنها را برای ساخت یک داستان مرتب می کند. این یک پروژه پایتون بسیار جالب است که اگر در زمینه کد نویسی تازه کار هستید، باید آن را امتحان کنید. می توانید این نمونه پروژه پایتون را در سیستم خود ذخیره کنید و آن را تست کنید.
""" Mad Libs Generator
----------------------------------------
"""
#Loop back to this point once code finishes
loop = 1
while (loop < 10):
# All the questions that the program asks the user
noun = input("Choose a noun: ")
p_noun = input("Choose a plural noun: ")
noun2 = input("Choose a noun: ")
place = input("Name a place: ")
adjective = input("Choose an adjective (Describing word): ")
noun3 = input("Choose a noun: ")
#Displays the story based on the users input
print ("------------------------------------------")
print ("Be kind to your",noun,"- footed", p_noun)
print ("For a duck may be somebody's", noun2,",")
print ("Be kind to your",p_noun,"in",place)
print ("Where the weather is always",adjective,".")
print ()
print ("You may think that is this the",noun3,",")
print ("Well it is.")
print ("------------------------------------------")
# Loop back to "loop = 1"
loop = loop + 1
پروژه حدس زدن اعداد
این یک پروژه ساده پایتون با پتانسیل های زیادی است. حتی می توان آن را یک مینی بازی نامید. برنامه ای ایجاد کنید که در آن رایانه به طور تصادفی عددی را از 1 تا 10، 1 تا 100 یا هر محدوده دیگری انتخاب کند. پس از آن، به مصرف کنندگان سرنخی ارائه دهید تا به آنها در کشف تعداد کمک کنید. در میان پروژه های برنامه نویسی پایتون، پروژه حدس اعداد می تواند یک پروژه بسیار کاربردی در برنامه های مختلف باشد.
زمانی که کاربر به اشتباه حدس بزند، سرنخ دیگری به او داده می شود و امتیاز او کاهش می یابد. ضرب، تقسیم پذیر، کوچکتر یا بزرگتر، یا ترکیبی از همه اینها می تواند به عنوان یک اشاره استفاده شود. در این پروژه پایتون، شما همچنین به توابع مقایسه برای متمایز کردن اعداد ورودی و تخمینی، مقایسه این دو و یافتن تفاوت و بررسی اینکه آیا یک عدد واقعی ارائه شده است نیاز دارید.
""" Number Guessing Game
----------------------------------------
"""
import random
attempts_list = []
def show_score():
if len(attempts_list) <= 0:
print("There is currently no high score, it's yours for the taking!")
else:
print("The current high score is {} attempts".format(min(attempts_list)))
def start_game():
random_number = int(random.randint(1, 10))
print("Hello traveler! Welcome to the game of guesses!")
player_name = input("What is your name? ")
wanna_play = input("Hi, {}, would you like to play the guessing game? (Enter Yes/No) ".format(player_name))
# Where the show_score function USED to be
attempts = 0
show_score()
while wanna_play.lower() == "yes":
try:
guess = input("Pick a number between 1 and 10 ")
if int(guess) < 1 or int(guess) > 10:
raise ValueError("Please guess a number within the given range")
if int(guess) == random_number:
print("Nice! You got it!")
attempts += 1
attempts_list.append(attempts)
print("It took you {} attempts".format(attempts))
play_again = input("Would you like to play again? (Enter Yes/No) ")
attempts = 0
show_score()
random_number = int(random.randint(1, 10))
if play_again.lower() == "no":
print("That's cool, have a good one!")
break
elif int(guess) > random_number:
print("It's lower")
attempts += 1
elif int(guess) < random_number:
print("It's higher")
attempts += 1
except ValueError as err:
print("Oh no!, that is not a valid value. Try again...")
print("({})".format(err))
else:
print("That's cool, have a good one!")
if __name__ == '__main__':
start_game()
شبیه ساز پرتاب تاس
همانطور که از نام برنامه پیداست، ما یک تاس پرتاب را تقلید خواهیم کرد. این یکی از جذابترین پروژههای پایتون است، زیرا با هر بار انداختن تاس، یک عدد تصادفی تولید میکند. کاربر آزاد است که تاس را هر چند بار که دوست دارد بیاندازد. وقتی مشتری تاس می اندازد، برنامه اعداد تصادفی بین 1 تا 6 تولید می کند.
سپس مشتری شماره نمایش داده شده را می بیند. همچنین از مشتریان پرسیده می شود که آیا می خواهند دوباره تاس بیندازند. تابعی که ممکن است به طور تصادفی عددی بین 1 و 6 را انتخاب و چاپ کند نیز باید در برنامه گنجانده شود. این مجموعه از پروژه های سطح مبتدی پایتون به توسعه یک پایه محکم در ایده های برنامه نویسی ضروری کمک می کند. با این نمونه پروژه پایتون، می توانید بازی ساده ای ایجاد کنید که تک نفره یا چند نفره قابل انجام باشد.
import random
#Enter the minimum and maximum limits of the dice rolls below
min_val = 1
max_val = 6
#the variable that stores the user’s decision
roll_again = "yes"
#The dice roll loop if the user wants to continue
while roll_again == "yes" or roll_again == "y":
print("Dices rolling...")
print("The values are :")
#Printing the randomly generated variable of the first dice
print(random.randint(min_val, max_val))
#Printing the randomly generated variable of the second dice
print(random.randint(min_val, max_val))
#Here the user enters yes or y to continue and any other input ends the program
roll_again = input("Roll the Dices Again?")
الگوریتم جستجوی باینری
به قول ضرب المثل “یافتن سوزن در انبار کاه”. با استفاده از روش جستجوی دودویی، این برنامه برای رسیدن به این هدف طراحی شده است. شما می توانید لیستی از اعداد تصادفی از 0 تا 100 ایجاد کنید که هر عدد متوالی با دو عدد متفاوت است. یکی از معروفترین نمونه پروژه پایتون که در برنامه های مختلف کاربرد دارد همین جستجوی باینری است.
هنگامی که کاربر یک عدد تصادفی را وارد می کند، کامپیوتر بررسی می کند که آیا در لیست ظاهر می شود یا خیر. آن را با تقسیم لیست به دو نیمه انجام می دهد. اگر شماره در قسمت اول لیست یافت شود، نرم افزار نیمه دوم را حذف می کند و بالعکس.
جستجو تا زمانی ادامه می یابد که برنامه شماره کاربر را پیدا کند یا اندازه زیر آرایه به صفر برسد (این نشان می دهد که عدد در لیست ظاهر نمی شود). این پروژه ایده پیشنهادی در پایتون به شما در توسعه و پیادهسازی الگوریتمی کمک میکند که فهرستی را برای یک عنصر خاص جستجو میکند. انواع پروژه های برنامه نویسی پایتون را می توانید با استفاده از جستجوی باینری پیش ببرید.
# Recursive Binary Search algorithm in Python
def binarySearch(array, x, low, high):
if high >= low:
mid = low + (high - low)//2
# If found at mid, return the value
if array[mid] == x:
return mid
# Search the first half
elif array[mid] > x:
return binarySearch(array, x, low, mid-1)
# Search the second half
else:
return binarySearch(array, x, mid + 1, high)
else:
return -1
array = [1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10]
x = int(input("Enter a number between 1 and 10:"))
result = binarySearch(array, x, 0, len(array)-1)
if result != -1:
print("Element is present at position" + str(result))
else:
print("Element not found")
ساعت زنگدار
این برنامه پایتون رابط خط فرمان (CLI) است و قدم خوبی برای یک توسعه دهنده مبتدی می باشد. این برنامه بیشتر از تنظیم زنگ هشدار، امکان افزودن لینک های خاص یوتیوب را به یک فایل متنی فراهم می کند. هنگامی که کاربر یک زنگ هشدار تنظیم میکند، کد یک ویدیوی تصادفی را انتخاب می کند و شروع به پخش آن می کند. با صرفی مدت زمان بر روی نمونه پروژه پایتون ساعت زنگ دار، می توانید یک پروژه حرفه ای ایجاد کنید که قابلیت استفاده مستمر باشد.
""" Alarm Clock
----------------------------------------
"""
import datetime
import os
import time
import random
import webbrowser
# If video URL file does not exist, create one
if not os.path.isfile("youtube_alarm_videos.txt"):
print('Creating "youtube_alarm_videos.txt"...')
with open("youtube_alarm_videos.txt", "w") as alarm_file:
alarm_file.write("https://www.youtube.com/watch?v=anM6uIZvx74")
def check_alarm_input(alarm_time):
"""Checks to see if the user has entered in a valid alarm time"""
if len(alarm_time) == 1: # [Hour] Format
if alarm_time[0] < 24 and alarm_time[0] >= 0:
return True
if len(alarm_time) == 2: # [Hour:Minute] Format
if alarm_time[0] < 24 and alarm_time[0] >= 0 and \
alarm_time[1] < 60 and alarm_time[1] >= 0:
return True
elif len(alarm_time) == 3: # [Hour:Minute:Second] Format
if alarm_time[0] < 24 and alarm_time[0] >= 0 and \
alarm_time[1] < 60 and alarm_time[1] >= 0 and \
alarm_time[2] < 60 and alarm_time[2] >= 0:
return True
return False
# Get user input for the alarm time
print("Set a time for the alarm (Ex. 06:30 or 18:30:00)")
while True:
alarm_input = input(">> ")
try:
alarm_time = [int(n) for n in alarm_input.split(":")]
if check_alarm_input(alarm_time):
break
else:
raise ValueError
except ValueError:
print("ERROR: Enter time in HH:MM or HH:MM:SS format")
# Convert the alarm time from [H:M] or [H:M:S] to seconds
seconds_hms = [3600, 60, 1] # Number of seconds in an Hour, Minute, and Second
alarm_seconds = sum([a*b for a,b in zip(seconds_hms[:len(alarm_time)], alarm_time)])
# Get the current time of day in seconds
now = datetime.datetime.now()
current_time_seconds = sum([a*b for a,b in zip(seconds_hms, [now.hour, now.minute, now.second])])
# Calculate the number of seconds until alarm goes off
time_diff_seconds = alarm_seconds - current_time_seconds
# If time difference is negative, set alarm for next day
if time_diff_seconds < 0:
time_diff_seconds += 86400 # number of seconds in a day
# Display the amount of time until the alarm goes off
print("Alarm set to go off in %s" % datetime.timedelta(seconds=time_diff_seconds))
# Sleep until the alarm goes off
time.sleep(time_diff_seconds)
# Time for the alarm to go off
print("Wake Up!")
# Load list of possible video URLs
with open("youtube_alarm_videos.txt", "r") as alarm_file:
videos = alarm_file.readlines()
# Open a random video from the list
webbrowser.open(random.choice(videos))
بازی ساده سنگ کاغذ قیچی با پایتون
اگر از نداشتن کسی برای بازی خسته شده اید، یک بازی 5 دقیقه ای سنگ، کاغذ، قیچی را روی کامپیوتر که خودتان ساخته اید امتحان کنید. ما یک بار دیگر از تابع تصادفی استفاده می کنیم. شما اولین نفری هستید که حرکتی را انجام می دهید و برنامه نیز از همین مسیر پیروی می کند. سپس می توانید از یک رشته کامل برای نشان دادن حرکت یا یک الفبای واحد استفاده کنید. برای تایید اعتبار حرکت، باید یک تابع ایجاد شود. برنده دور خاص با استفاده از یک تابع متفاوت تعیین می شود. سپس می توانید انتخاب کنید که دوباره بازی کنید یا تعداد معینی از حرکات را جلوتر از زمان تعیین کنید. همچنین لازم است یک روش حفظ امتیاز ایجاد شود که برنده نهایی را در نتیجه گیری بازگرداند.
""" Rock Paper Scissors
----------------------------------------
"""
import random
import os
import re
os.system('cls' if os.name=='nt' else 'clear')
while (1 < 2):
print ("\n")
print ("Rock, Paper, Scissors - Shoot!")
userChoice = input("Choose your weapon [R]ock], [P]aper, or [S]cissors: ")
if not re.match("[SsRrPp]", userChoice):
print ("Please choose a letter:")
print ("[R]ock, [S]cissors or [P]aper.")
continue
# Echo the user's choice
print ("You chose: " + userChoice)
choices = ['R', 'P', 'S']
opponenetChoice = random.choice(choices)
print ("I chose: " + opponenetChoice)
if opponenetChoice == str.upper(userChoice):
print ("Tie! ")
#if opponenetChoice == str("R") and str.upper(userChoice) == "P"
elif opponenetChoice == 'R' and userChoice.upper() == 'S':
print ("Scissors beats rock, I win! ")
continue
elif opponenetChoice == 'S' and userChoice.upper() == 'P':
print ("Scissors beats paper! I win! ")
continue
elif opponenetChoice == 'P' and userChoice.upper() == 'R':
print ("Paper beat rock, I win!")
continue
else:
print ("You win!")
در میان پروژه های برنامه نویسی پایتون، بازی سنگ کاغذ
پروژه ساخت بازی دوز با پایتون
Tic-Tac-Toe یک بازی دو نفره است که شامل یک شبکه نه مربعی است. هر بازیکن به طور متناوب فضای خود را با یک O یا X مشخص می کند. بازیکنی که بتواند سه O یا X را به صورت مورب، افقی یا عمودی علامت گذاری کند برنده است. هر بازیکن باید حریف خود را در حین تلاش برای ایجاد زنجیره خود مسدود کند. برای این پروژه از کتابخانه Pygame Python استفاده می کنیم.
پروژه کرنومتر با پایتون (شمارشگر معکوس)
این برنامه تایمر شمارش معکوس تعداد ثانیه ها را به عنوان ورودی می گیرد و ثانیه به ثانیه شمارش معکوس می کند تا پیامی را نمایش دهد. ماژول زمان را پیاده سازی می کند که ارزش دانستن در مورد آن را دارد و ساختن آن یک ماژول نسبتاً آسان است.
import time # The countdown function is defined below def countdown(t): while t: mins, secs = divmod(t, 60) timer = '{:02d}:{:02d}'.format(mins, secs) print(timer, end="\r") time.sleep(1) t -= 1 print('Lift off!') # Ask the user to enter the countdown period in seconds t = input("Enter the time in seconds: ") # function call countdown(int(t))
پروژه تایمر شمارش معکوس
این برنامه تایمر شمارش معکوس یکی از پروژه ساده پایتون است که تعداد ثانیه ها را به عنوان ورودی می گیرد و ثانیه به ثانیه شمارش معکوس می کند تا پیامی را نمایش دهد. ماژول زمان را پیاده سازی می کند که ارزش دانستن در مورد آن را دارد و ساختن آن یک ماژول نسبتاً آسان است.
ادغام مرتب سازی
مرتبسازی مفهوم مهمی است که در کمربند ابزار برنامهنویس وجود دارد و مرتبسازی ادغام مفهومی ویژه و مهم است. مرتب سازی نیز یکی از پروژه ساده پایتون برای افراد مبتدی است. در حالی که توابع مرتبسازی مانند مرتب سازی درج، مرتب سازی حبابی و مرتب سازی انتخابی وجود دارد، مرتب سازی ادغام، ارزش دانستن دارد. زیرا برای مرتب سازی مقادیر زیادی داده مؤثر است.
برنامه اعلان دسکتاپ
آیا تا به حال خواسته اید بدانید که هشدارها چگونه کار می کنند؟ این پروژه ساده پایتون بینش هایی را در مورد وضعیت ایجاد می کند. برنامه های اعلان دسکتاپ بر روی رایانه شما اجرا می شوند و اطلاعات را در فواصل زمانی از پیش تعیین شده به شما تحویل می دهند. به شما عزیزان توصیه می کنیم از کتابخانه هایی مانند notify2، درخواست ها و موارد دیگر برای ایجاد چنین نرم افزاری استفاده کنید.
پروژه دانلود ویدئو های یوتیوب با پایتون
کار بر روی دانلود کننده ویدئوی YouTube یکی از بهترین راه ها برای شروع پروژه های عملی خود در پایتون برای دانش آموزان است. هر ماه حدود یک میلیارد نفر یوتیوب را تماشا می کنند. گاهی اوقات، ما از دانلود بی پایان ویدیوها لذت می بریم.
اگرچه یوتیوب این ویژگی را ارائه نمی دهد، اما می توانید یک برنامه ساده با رابط کاربری بسازید که به شما امکان می دهد ویدیوها را در قالب ها و سطوح کیفی مختلف در یوتیوب دانلود کنید. این پروژه در ابتدا پیچیده به نظر می رسد، اما با شروع کار ساده می شود.
مسدود کننده وب سایت پایتون
وقتی از اینترنت استفاده می کنیم، با وب سایت های نامطلوب زیادی مواجه می شویم. این یک پروژه مفید پایتون است که به شما امکان می دهد نرم افزاری ایجاد کنید که از بارگذاری وب سایت های خاص جلوگیری می کند. این برنامه برای دانشآموزانی مفید است که می خواهند بدون حواسپرتی رسانه های اجتماعی یاد بگیرند. ذکر یک پروژه پایتون در رزومه می تواند آن را از بقیه متمایز کند. در نظر داشته باشید که طراحی سایت با پایتون نیز امکانپذیر است و اگر قصد برای شما جالب است که بدانید چگونه با پایتون طراحی سایت کنید، می توانید مطلب مورد نظر را در وبلاگ ما مشاهده کنید.
پروژه ساده حدس کلمه با پایتون
تمرکز این نام بر روی حدس زدن کلمه تولید شده توسط کاربر است. میتوانید فهرستی از کلماتی که باید از آنها کلمه انتخاب شود، و همچنین محدودیتی در تعداد حدسهایی که میتوان انجام داد، تهیه کنید. پس از آن، شما آزاد هستید که قوانین خود را تعیین کنید!
هنگامی که کاربر کلمه را ارسال می کند، می توانید مشخص کنید که حرف نوشته شده در این مکان ظاهر شود یا خیر. شما به عملکردی نیاز دارید که تشخیص دهد کاربر در حال تایپ حروف یا اعداد است و در این صورت پیام های خطای مناسب را نمایش می دهد.
بازی ماجراجویی مبتنی بر متن
این یک نسخه ساده از بازی ماجراجویی است که کاملاً مبتنی بر متن می باشد. در این نسخه از بازی، کاربران میتوانند در اتاقهای متعددی در یک تنظیمات واحد بگردند و توضیحاتی برای هر مکان بسته به ورودی کاربر ارائه میشود. این یکی از جالبترین پروژههای پایتون است که من دیدهام.
شما باید موانعی بسازید و مسیرهایی را که کاربران میتوانند اتاقها را طی کنند، تعیین کنید، همچنین محدودیتهای حرکتی را تعیین کنید و یک ردیاب را در نظر بگیرید که میتواند میزان حرکت یا راه رفتن کاربر در بازی را اندازهگیری کند. ذکر پروژه های پایتون در رزومه می تواند آن را از بقیه متمایز کند.
برنامه تابع فیبوناچی برای پایتون
شما یک عدد ارائه می دهید و سپس تابع تعیین می کند که آیا عدد بخشی از دنباله فیبوناچی است یا خیر. شما همچنین تعدادی توابع را ایجاد و پیاده سازی خواهید کرد و همچنین با رشته ها، متغیرها، عملگرها، اعداد صحیح و سایر انواع داده کار خواهید کرد.
این ایده ها، مانند 2 + 2، پایه و اساس دانش ریاضی شما هستند و پروژه های ساده پایتون روشی لذت بخش برای یادگیری در مورد آنها ارائه می دهند و می توانند به شما در درک و به خاطر سپردن بهتر آنها کمک کنند.
پروژه ماشین حساب با پایتون
یکی از پروژه های ساده پایتون که می توانید انجام دهید، ساخت ماشین حساب با پایتون می باشد که خلاقیت شما را افزایش می دهد. برای ساخت یک ماشین حساب نیاز است که علاوه بر برنامه نویسی پایتون، بتوانید با رابط کاربری گرافیکی نیز کار کنید تا طراحی ماشین حساب را انجام دهید. ما در مقاله مجزا کد نویسی ماشین حساب با استفاده از پایتون را بررسی کرده ایم که می توانید آن را در سایت مطالعه کنید. اگر هنوز برای یادگیری پایتون شک دارید، بهتر است تا از پیش نیاز های پایتون شروع کنید و یادگیری را انجام دهید.
دانلود نمونه پروژه های پایتون
- Mad Libs Generator
- پروژه حدس زدن اعداد
- شبیه ساز پرتاب تاس
- الگوریتم جستجوی باینری
- ساعت زنگدار
- بازی ساده سنگ کاغذ قیچی با پایتون
- پروژه کرنومتر با پایتون (شمارشگر معکوس)
برای مشاهده تمام نمونه کد های برنامه ها می توانید به سایت منبع مراجعه کنید.
درباره مدیریت
من عاشق برنامه نویسی و تکنولوژی هستم و 10 سال در این زمینه مشغول به فعالیت هستم و پروژه های مختلفی رو در زمینه های سایت و شبکه های کامپیوتری و امنیت اطلاعات انجام دادم و در حال حاضر مدیر و موسس شرکت انفورماتیک طراحی پایا آنوش هستم که در زمینه ی طراحی سایت و سیستم های هوشمند و برقراری امنیت اطلاعات سیستم های کامپیوتری و همچنین آموزش فعالیت دارد و میخواهم هر آنچه که در طی این 10 سال یاد گرفتم و تجربه کردم رو با شما به اشتراک بگذارم.
نوشته های بیشتر از مدیریتمطالب زیر را حتما مطالعه کنید
برنامه نویسی ربات
نقشه راه یادگیری هوش مصنوعی
ریکت React.js چیست؟
کتابخانه انگولار AngularJS چیست؟
نحوه نوشتن الگوریتم در زبان برنامه نویسی
7 زبان برنامه نویسی پردرآمد در سال 2023 + میانگیرن درآمد
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
سلام، مطلب مفیدی بود، آیا از این پروژه های پایتون میتونم به عنوان پروژه دانشگاهی هم استفاده کنم؟
سلام، بستگی به سطح پروژه ای که استاد بهتون داده داره، در اینجا پروژه های ساده پایتون بررسی شده اند که میتونید ازشون برای پروژه دانشگاهی هم استفاده کنید، در صورت نیاز میتونید یه سری از این برنامه ها رو با هم ترکیب کنید و یه برنامه چند کاره بسیازید و به عنوان پروژه ارائه بدید.